Често задавани въпроси (FAQ)

Как да поръчам?

Направете поръчката си в сайта ни  https://www.popo.bg

 

 

 

Къде да посоча до кой офис на Спиди да е доставката?

Стъпка 1 - Данни за клиента, в полето за коментар напишете адреса на офиса.

Стъпка 2 - Преглед на поръчката

Начин на доставка- Доставка до офис на Спиди

 

 

Ще разбера ли дали поръчката ми е приета?

Да. Ще получите потвърждение на посочения от Вас имейл.

Възможна ли е промяна по направена поръчка?

Да. Ако поръчката все още не е обработена. Свържете се с нас на 089 58 100 50.

Мога ли да отворя пратката преди да платя?

Всички поръчки изпратени с куриер са с опция "преглед преди плащане". Вие имате възможност да прегледате продуктите преди да ги заплатите на куриера. При отказ от вземане на поръчка( цялата или част от нея) клиентът дължи куриерски такси за връщането на поръчката.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас